ثبت رایگان مبایعه‌نامه فروش ملک در سامانه خودنویس قیمت امروز انواع گوشی‌های موبایل در مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) | قیمت موبایل از ۶ تا ۱۰۸ میلیون تومان چک کاغذی تا ۳ سال آینده حذف می‌شود بازگشایی عمومی فضای تفریحی باغ آستان برای اولین بار؛ شعبه جدید کروژ در «باغ خاتون» افتتاح شد | درخشش در باغ امام‌رضا(ع) بازار بورس به انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳ چه واکنشی نشان داد؟ | دامنه نوسان سهام افزایش یافت حراج جدید سکه دوشنبه (۱۱ تیر) برگزار می‌شود + شرایط قیمت طلا و سکه در مشهد اعلام شد (۹ تیر ۱۴۰۳) افزایش مبارزه با علف‌های هرز در خراسان‌رضوی پیش‌بینی رئیس اتحادیه طلا درباره قیمت سکه و طلا | وقت خرید رسیده است؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) زمان حراج سی‌وپنجم شمش طلا اعلام شد افزایش قیمت ارز‌های مبادله‌ای | دلار چند شد؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) قیمت طلا و دلار در اولین روز پس از انتخابات چند شد؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) نرخ بهره بین‌بانکی ثابت ماند + جدول (۹ تیر ۱۴۰۳) خشک‌سالی و سرمازدگی، کشت دیم محصولات زراعی خراسان‌رضوی را دچار چالش کرده است قیمت انواع خودرو‌های خارجی (۹ تیر ۱۴۰۳) اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد انواع خودرو‌های داخلی چقدر است؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) عرضه ۴۰ دستگاه کامیون در بورس کالا، فردا (۱۰ تیر ۱۴۰۳) دلار به پیروز انتخابات چه واکنشی نشان می‌دهد؟ قیمت امروز میوه در مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) | هندوانه کیلویی چند؟ هشدار به مستأجران | از انعقاد این قرارداد‌ها پرهیز کنید جزئیات پیشنهاد معافیت مالیاتی ۷۰ درصد از مشاغل و اصناف آخرین تحولات بازار سکه و طلا (۸ تیر ۱۴۰۳) برگشت وجه بیست میلیارد ریالی به شاکیان املاک در مشهد با ۱۰ موبایل پرفروش از برند‌های مختلف آشنا شوید + جزئیات و تصاویر (۷ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره‌بها مشخص شد | رقم‌های جدید روز‌های آینده به استان‌ها ابلاغ می‌شود
سرخط خبرها

 سقف تسهیلات اشتغالزایی مددجویان افزایش یافت + جزئیات

  • کد خبر: ۱۳۶۴۰۱
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
 سقف تسهیلات اشتغالزایی مددجویان افزایش یافت + جزئیات
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از ایجاد ۲۱۸ هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف، از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی فیروزآبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در دیدار با اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۸ هزار فرصت شغلی در کشور توسط کمیته امداد ایجاد شده است. همچنین از ۲۸ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته برای توانمندسازی مددجویان، تاکنون ۱۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان معادل ۵۲ درصد، جذب شده است.

فیروزآبادی به تسهیل‌گری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال اشاره کرد و ادامه داد: طبق ابلاغ بانک مرکزی اگر اعتبارسنجی متقاضی مناسب باشد با یک سفته تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان، تسهیلات پرداخت می‌شود و در غیر این صورت نیز یک ضامن کافی است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد تاکید کرد: بر اساس تصمیم شورای پول و اعتبار، میزان سقف تسهیلات مددجویان از ۱۰۰ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده که گشایش خوبی است.

وی توجه به مشاغل خرد را رویکرد کمیته امداد در اشتغال‌زایی نام برد و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم سرمایه لازم را در اختیار نیروی آماده به کار قرار دهیم و در نهایت با وصل کردن مشاغل خرد به اقتصاد بزرگ‌تر، آن را به پایداری برسانیم.

فیروزآبادی، نوغان‌داری و فرش‌بافی را الگوی موفق کمیته امداد در زنجیره اشتغال دانست و اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم با ایجاد زنجیره تولید، ایجاد نهاد‌های پشتیبان و در نهایت توجه به فروش محصولات در فضای مجازی و نمایشگاه‌ها، زمینه رونق مشاغل خرد را فراهم کنیم.

وی با اشاره به تحقق ۵۰ درصدی برنامه اشتغال کمیته امداد در استان کردستان به میزان ۷۵۰۰ شغل، این استان را جزو پنج استان برتر در زمینه اشتغال‌زایی در سطح کشور نام برد.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان نیز در این دیدار گفت: کمیته امداد مسیر ارتقاء و بالندگی را طی کرده و در کنار حمایت از خانواده‌های تحت حمایت، در حوزه کمک به اشتغال و توانمندسازی مددجویان فعال است.

وی عنوان کرد: طی یکسال گذشته بیشترین تمرکز را برای بحث اشتغال و جذب سرمایه در استان گذاشته‌ایم.

 زارعی کوشا اضافه کرد: در کمیته امداد کار‌های خوبی در زمینه اشتغال انجام شده و آمادگی داریم هر نوع برنامه و طرحی را به عنوان پایلوت در استان اجرا کنیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->